Gewijzigde livery voor Ferrari

190001_aus_SF90_90_Years

Ferrari rijdt de Grand Prix van Australië met een gewijzigde livery. De logo's van Mission Winnow worden vervangen door de tekst '90 years'. Het is een verwijzing naar het jubileum van het Italiaanse merk.

Ferrari bevestigde eerder dat ze de Mission Winnow-bestickering zouden verwijderen voor de eerste Grand Prix van het jaar. Mission Winnow is een marketingtool van tabaksfabrikant Philip Morris. Vorig jaar kwam het bedrijf op de proppen met Mission Winnow, een vrij vraag concept dat moet aanzetten tot stoppen met roken. Het Australische Openbaar Ministerie onderzoekt al enige tijd of de uiting verkapte tabaksreclame is en of dit indruist tegen de Australische wet.

De reclame voor Mission Winnow zal tijdens de volgende races wel weer op de SF90 te bewonderen zijn.

Stel je vraag

Heb je een vraag voor Olav Mol? Stel hem dan hier!
Vraag insturen

Blijf op de hoogte!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Aanmelden